Пошуковий запит: (<.>A=Борисенко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Борисенко І. В. Про реформи змісту початкової освіти країн Європейського Союзу [Електронний ресурс] / І. В. Борисенко. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_1_108_42
|
2. |
Борисенко І. Функції оцінювання навчальних досягнень учнів початкових шкіл Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії [Електронний ресурс] / І. Борисенко // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 1. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_1_7 Проаналізовано функції оцінювання навчальних досягнень молодших школярів Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії. Зроблено порівняльний аналіз імплементації функцій у початкових школах Англії, Уельсу, Шотландії та Північної Ірландії у контексті особистісно зорієнтованої парадигми сучасної освіти. Зазначено, що оцінювання є одним із ключових інструментів покращання якості освіти у початковій школі Сполученого Королівства та Північної Ірландії.Проанализированы функции оценивания учебных достижений младших школьников Соединенного Королевства Великобритании и Северной Ирландии. Сделан сравнительный анализ имплементации функций в начальных школах Англии, Уэльса, Шотландии и Северной Ирландии в контексте личностно ориентированной парадигмы современного образования. Указано, что оценка является одним из ключевых инструментов улучшения качества образования в начальной школе Великобритании и Северной Ирландии.Analyzed the function evaluation of educational achievements of younger schoolboys the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. A comparative analysis of the implementation of the functions in primary schools in England, Wales, Scotland and Northern Ireland in the context of person-oriented paradigm of modern education. Indicated that the score is one of the key tools for improving the quality of education in primary schools of Great Britain and Northern Ireland.
|
3. |
Борисенко І. Етапи розвитку курикулуму початкової освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії (Англія, Уельс) [Електронний ресурс] / І. Борисенко // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 2-3. - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_2-3_8 Охарактеризовано етапи розвитку курикулуму початкової освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії (Англія, Уельс). Зазначено, що особливістю сучасного курикулуму є його результативна спрямованість, що дозволяє формулювати цілі навчання у практичному значенні.Охарактеризованы этапы развития куррикулума начального образования Соединенного Королевства Великобритании и Северной Ирландии (Англия, Уэльс). Отмечено, что особенностью современного куррикулума является его результативная направленность, что позволяет формулировать цели обучения в практическом смысле.The stages of development of primary education curriculum of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland (England, Wales). Posted basic characteristic of primary education curriculum at each stage. Noted that feature modern curriculum is its productive orientation that allows to formulate learning objectives in a practical sense.
|
4. |
Борисенко І. В. Застосування криміналістичних методів у судовій діяльності [Електронний ресурс] / І. В. Борисенко. // Теорія і практика правознавства. - 2013. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tipp_2013_2_62
|
5. |
Борисенко І. Особливості курирулуму початкової освіти Шотландії 20-25 [Електронний ресурс] / І. Борисенко. // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_5 Проаналізовано ідеологію, ключові принципи конструювання та структуру курикулуму початкової освіти Шотландії. Названо етапи розвитку концепції курикулуму в Шотландії. Наведено приклади інновацій в оцінюванні навчальних досягнень учнів у початковій школі Шотландії. Визначено основні ідеї розвитку "Курикулуму для досконалості": результативний підхід; індивідуалізація процесу навчання; принцип дитиноцентрованості; складання характеристики учнівських досягнень у зручній для дитини формі; формування в учнів уміння вчитися; гарантування кожній дитині навчання, темп і вимоги до якого відповідають її індивідуальним особливостям; обов’язковий взаємозв’язок між усіма аспектами навчання. Виокремлено ключові принципи конструювання курикулуму початкової школи в Шотландії: складність і задоволення для мотивації учнів до навчання, реалізація індивідуального потенціалу кожної дитини; простір для організації різних видів класної й позакласної діяльності; глибина, можливість розвитку в учня різних типів мислення, персоналізація і вибір, що враховує індивідуальні потреби і підтримує талант кожної дитини; зв’язок між різними аспектами навчання протягом тривалого періоду часу; доцільність, необхідність вчитися та можливість застосування результатів навчання у житті.Проанализированы идеология, ключевые принципы конструирования и структура куррикулума начального образования Шотландии. Приведены примеры инноваций в оценке учебных достижений учащихся в начальной школе Шотландии. Определены основные идеи развития "Куррикулума совершенства": результативный подход; индивидуализация процесса обучения; принцип ребенкоцентрированности; составление характеристики ученических достижений в удобной для ребенка форме; формирование в учащихся умения учиться; взаимосвязь между всеми аспектами обучения. Выделены ключевые принципы конструирования куррикулума начальной школы в Шотландии: сложность и мотивация учащихся к обучению, реализация индивидуального потенциала каждого ребенка; пространство для организации различных видов классной и внеклассной деятельности; возможность развития в учеников разных типов мышления, персонализация и выбор, учитывающие индивидуальные потребности каждого ребенка; связь между различными аспектами обучения в течение длительного периода времени; целесообразность, необходимость учиться и применять результаты обучения в жизни.Analyzed ideology key principles of design and structure of the curriculum of primary education in Scotland. Named stages of concept curriculum in Scotland. Examples of innovations in the assessment of student achievements in primary school in Scotland.
|
6. |
Ільїн О. Ю. Побудова функціонально стійкої інформаційнокеруючої системи контролю перевезень радіоактивних матеріалів [Електронний ресурс] / О. Ю. Ільїн, І. І. Борисенко // Сучасні інформаційні технології у сфері безпеки та оборони. - 2014. - № 2. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sitsbo_2014_2_11
|
7. |
Ільїн О. Ю. Модель Центру управління перевезень радіоактивних матеріалів [Електронний ресурс] / О. Ю. Ільїн, І. І Борисенко, С. В. Нікіфоров // Телекомунікаційні та інформаційні технології. - 2014. - № 3. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduikt_2014_3_6 Розглянуто центр управління перевезень радіоактивних матеріалів, який є інформаційно-керуючою системою і складається з безлічі елементів, пов'язаних між собою. Побудова та можливість подальшої модернізації такої автоматизованої системи на початку потребує комплексної розробки, яка буде включати в себе проектування структури системи, технічне проектування окремих складових елементів і пристроїв та оптимізація цих елементів та підсистем, які будуть спливати при встановлені зв'язків між ними. У цілому ці заходи повинні дозволити виявити математичний апарат, необхідний для розробки математичної моделі системи.
|
8. |
Борисенко І. І. Застосування методів порівняння послідовностей в стеганографічних перетвореннях цифрових зображень [Електронний ресурс] / І. І. Борисенко // Сучасна спеціальна техніка. - 2014. - № 2. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sstt_2014_2_16
|
9. |
Борисенко І. І. Застосування теорії графів в задачах створення стеганографічних повідомлень [Електронний ресурс] / І. І. Борисенко // Сучасна спеціальна техніка. - 2015. - № 2. - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sstt_2015_2_7
|
10. |
Богатирьова О. О. Вплив екстракту селезінки на пептидний склад шкіри щурів та процес загоєння холодових ран [Електронний ресурс] / О. О. Богатирьова, І. Г. Борисенко, А. В. Шиндер, Н. Ю. Шкодовська, С. Є. Гальченко, Б. П. Сандомирський // Проблемы криобиологии. - 2012. - Т. 22, № 3. - С. 349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KrioBiol_2012_22_3_119
|
11. |
Борисенко М. Комп’ютерне моделювання вільних коливань тонких пластин з різних матеріалів [Електронний ресурс] / М. Борисенко, О. Бойчук, І. Борисенко, Ю. Роговцов // Геометричне моделювання та інформаційні технології. - 2016. - № 2. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gmtit_2016_2_7
|
12. |
Беркман Л. Н. Удосконалення процесів управління телекомунікаційними мережами за стандартом Telecommunications Management Network [Електронний ресурс] / Л. Н. Беркман, Л. П. Крючкова, І. І. Борисенко, С. А. Федюнін // Наукові записки Українського науково-дослідного інституту зв'язку. - 2016. - № 1. - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzundiz_2016_1_3 Розглянуто концепцію управління мережею Telecommunications Management Network. Процес управління представлено у вигляді замкненого циклу послідовного звернення до трьох операторів: ідентифікації об'єкта управління, прийняття рішень про характер і величину керуючих дій, що забезпечують досягнення мети керування, та здійснення керуючих дій. Зроблено висновок, що завданнями оператора ідентифікації об'єкта управління є визначення ймовірності помилки передачі інформації, визначення величини затримки передачі інформації в мережі, фіксація кількості відмов, визначення швидкості передачі інформації в мережі, визначення ступеня кореляції між параметрами керованих об'єктів, фіксація кількості керуючої інформації.
|
13. |
Гороховський Є. П. Багатокритеріальна оптимізація систем управління телекомунікаційними мережами [Електронний ресурс] / Є. П. Гороховський, Ю. М. Зіненко, Л. П. Крючкова, І. І. Борисенко // Телекомунікаційні та інформаційні технології. - 2016. - № 4. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduikt_2016_4_3 Розглянуто метод багатокритеріальної оптимізації, який дозволяє здійснити векторний синтез системи управління телекомунікаційними мережами. Задача векторного синтезу зводиться до того, щоб з множини строго допустимих точок вибрати точку (систему) з найкращим значенням вектора показників якості К. При цьому передбачається, що поняття "найкращого вектора К" уточнюється, виходячи з умови задачі.
|
14. |
Борисенко І. В. Особа потерпілого як елемент криміналістичної характеристики вбивств із розчленуванням трупа [Електронний ресурс] / І. В. Борисенко // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2006. - № 35. - С. 142-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_2006_35_23
|
15. |
Гороховський Є. П. Застосування методу модифікованих робочих характеристик для розрахунку показників якості систем управління телекомунікаційними мережами [Електронний ресурс] / Є. П. Гороховський, Ю. М. Зіненко, Л. П. Крючкова, І. І. Борисенко // Наукові записки Українського науково-дослідного інституту зв'язку. - 2016. - № 4. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzundiz_2016_4_3 Розглянуто метод модифікованих робочих характеристик, який дозволяє розраховувати показники якості систем управління телекомунікаційними мережами. Задача синтезу зводиться до пошуку вагової поверхні у всій області можливих значень її аргументів (k2B,...,kmB), яка збігається з оптимальною поверхнею, тобто жодна з допустимих негірших точок (систем) при цьому не буде пропущена. При цьому передбачається, що значень вагових коефіцієнтів уточнюється, виходячи з умови задачі.
|
16. |
Беркман Л. Н. Визначення критеріїв оптимізації для системи управління [Електронний ресурс] / Л. Н. Беркман, Л. П. Крючкова, І. І. Борисенко, C. А. Федюнін, Т. В. Уварова // Зв'язок. - 2016. - № 2. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zvjazok_2016_2_12
|
17. |
Крючкова Л. П. Метод ситуаційного управління в телекомунікаційних мережах [Електронний ресурс] / Л. П. Крючкова, І. І. Борисенко, Т. В. Уварова // Зв'язок. - 2016. - № 1. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zvjazok_2016_1_12
|
18. |
Борисенко І. І. Підвищення ефективності стеганографічного алгоритму на основі теорії графів [Електронний ресурс] / І. І. Борисенко // Сучасна спеціальна техніка. - 2016. - № 2. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sstt_2016_2_7
|
19. |
Самофалов Л. П. До питання про поняття дисципліни і дисциплінарної відповідальності рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої служби [Електронний ресурс] / Л. П. Самофалов, І. В. Борисенко, Д. М. Шевченко // Кримінально-виконавча система: Вчора. Сьогодні. Завтра. - 2018. - № 1. - С. 66-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kvsvsz_2018_1_8
|
20. |
Комаров В. С. Воєнно-економічні вимоги до процесу формування перспективного обрису Збройних Сил України під час формування програм їх розвитку [Електронний ресурс] / В. С. Комаров, Р. О. Пекуляк, І. М. Таргонська, І. С. Борисенко // Збірник наукових праць Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. - 2018. - № 2. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpcvsd_2018_2_11
|
| |